divendres, 5 d’abril del 2013

El Petit Príncep


Encetem l'He llegit... amb la commemoració de 70è aniversari de la primera edició d'El Petit Príncep, d'Antoine de Saint-Exúpey. Per si algú de vosaltres encara no l'ha llegit, ho pot fer mitjançant l'accés a  La prestatgeria. Aquí també en trobareu una notícia d'actualitat.

He llegit... és un espai adreçat a alumnes, professors, pares i mares i PAS perquè puguin explicar què llegeixen i què recomanarien. De vegades, ens ha agradat un llibre per l'argument, el títol, la portada o perquè ens sentim reflectits amb algun dels personatges, o ens fa viure noves emocions. Es tracta, doncs, d'explicar-ho aquí, amb les nostres paraules i també reproduint algun fragment, frase o paraula que ens hagi captivat.




"Les persones grans em van aconsellar que deixés estar els dibuixos de boes obertes i tancades i que més valia que m'interessés per la geografia, la història, el càlcul i la gramàtica. Així va ser que vaig abandonar a l'edat de sis anys una magnífica carrera de pintor [...]. Les persones grans no entenen mai res, totes soles, i per als nens és molt pesat haver-los de donar sempre explicacions i més explicacions. Per això vaig haver d'escollir un altre ofici i vaig aprendre a pilotar avions".

Sovint no som conscients de com podem arribar a influir en la vida dels altres amb un simple consell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada